چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خبرداد:

افزایش 15 تا 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در بیرجند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها از ابتدای امسال همزمان با افزایش نرخ اتوبوس‌ها 15 تا 20 درصد افزایش داشته است، افزود: برچسب نرخ کرایه تاکسی در تمام تاکسی‌ها در معرض دید قرار داده شده و نرخ نامه مصوب و پل‌های ارتباطی برای دریافت شکایات و انتقادات در مقابل افراد گذاشته شده است.
افزایش 15 تا 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در بیرجند
 
به گزارش گروه اقتصادی خراسان‌تایم به نقل از ایسنا، یدالله غلام پور اظهار کرد: جانمایی ایستگاه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر افزایش دسترسی مسافران، زمان سفرهای درون شهری را نیز کاهش دهد.
وی با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها از ابتدای امسال همزمان با افزایش نرخ اتوبوس‌ها 15 تا 20 درصد افزایش داشته است، افزود: برچسب نرخ کرایه تاکسی در تمام تاکسی‌ها در معرض دید قرار داده شده و نرخ نامه مصوب و پل‌های ارتباطی برای دریافت شکایات و انتقادات در مقابل افراد گذاشته شده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: تمام تاکسی‌ها این برچسب را دارند و اگر تاکسی این برچسب را نداشته باشد، تخلف است و مردم در صورت مشاهده می‌تواند این تخلفات را گزارش دهند.
غلام پور با بیان اینکه هنوز برنامه‌ای در سال جاری در مقوله سهمیه بندی بنزین تاکسی‌ها ابلاغ نشده است، افزود: اجرای سیستم پرداخت الکترونیک در بیرجند به عنوان اولین شهر ایران و به صورت در سال 89 آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه تاچ سی تنها تاکسی اینترتی مجوزدار در بیرجند است که فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این شرکت حدود 30 درصد ارزانتر از آژانس‌های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه می‌کند و شهروندان بیرجند می‌توانند با کد تخفیف BIRJAND  اولین سفر خود را رایگان در این شهر انجام دهند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی آشنایی با مباحث تکریم ارباب رجوع و ارتباط مؤثر با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت مسافرین وآشنایی به قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی در مرکز آموزش علمی و کاربردی   شهرداری بیرجند برای تاکسیرانان برگزار شد.     
غلام پور با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی جامع بر حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری برای   بالابردن سطح کیفی و کمی سرویس دهی به مسافرین، افزود: در این دوره آموزشی ضمن تاکید بر رعایت حقوق مسافرین، تاکسیرانان با مفاهیم تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری و نحوه برخورد صحیح با مسافرین، ارتقای توانمندی ارتباطی و رعایت ساختارهای حوزه کاری آشنا شدند.

انتهای پیام/4
Share/Save/Bookmark
کد مطلب:۲۲۶۱۳
کلمات کليدی: خراسان‌تایم , تاکسیرانی , شهرداری